კრიტერიუმი
|
მინიმალური
|
საშუალოზე დაბალი
|
საშუალოზე მაღალი
|
მაქსიმალური
|
კითხვის ტექნიკა
|
მოსწავლესთან კითხვის ტექნიკა არის სრულად დარღვეული, შესაბამისად აზრის
გადმოცემაც არ შეუძლია
|
მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის წაკითხვა, თუმცა უჭირს გააზრება და შესაბამისად
ვერ გადმოსცემს შინაარსს
|
მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის წაკითხვა,
გააზრება, მაგრამ შინაარსის გადმოცემა არ ხდება სრული სიზუსტის დაცვით
|
მოსწავლეს შეუძლია თავისუფლად ტექსტის წაკითხვა, გააზრება და შინაარსის
თავისუფლად გადმოცემა
|
წერის კულტურა
|
მოსწავლესთან წერის კულტურა არის სრულად დარღვეული
|
მოსწავლეს აქვს უნარი გადმოწეროს კონკრეტული დავალება ტექსტიდან ან დაფიდან
|
მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს მიცემული დავალებებიდან მხოლოდ რამდენიმე
|
მოსწავლე ითვალისწინებს ყველა ინსტრუქციას და ასრულებს დავალებებს სრულყოფილად
|
მოსმენა
|
ვერ გადმოცემს მოსმენილ მასალას
|
ისმენს, თუმცა გადმოცემს მოსმენილი მასალიდან მხოლოდ რამდენიმე სიტყვას
|
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენა, გააზრება, მაგრამ შინაარსის გადმოცემა არ
ხდება სრული სიზუსტის დაცვით
|
მოსწავლეს აქვს უნარი მოისმინოს, გაიაზროს და გადმოსცეს მოსასმენი მასალა
სრულად.
|
Thursday, June 30, 2016
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment